بورس عدالت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت، سازمان بورس و اوراق بهادار، صورت‌های مالی نمونه صندوق ‌های سرمایه ‌گذاری جسورانه (VC) را در اختیار مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و تمامی حسابرسان معتمد سازمان بورس و اوراق بهادار قرار داد.

بنا بر این گزارش، وجود اطلاعات مالی شفاف یکی از الزامات اساسی کارایی بازار سرمایه است بر این اساس در قانون بازار اوراق بهادار در راستای حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران و با هدف ساماندهی، حفظ و توسعه بازار شفاف، منصفانه و کارای اوراق بهادار، وظایف و اختیاراتی برای سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تهیه و انتشار اطلاعات توسط اشخاص تحت نظارت در نظر گرفته شده است.

با هدف بهبود افشای اطلاعات در صورت‌های مالی صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و به منظور تأمین نیازهای اطلاعاتی سرمایه‌گذاران و سایر ذینفعان، «صورت‌های مالی نمونه صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه» طبق استانداردهای حسابداری، که در کمیته استانداردها و آموزش این سازمان بررسی و توسط کمیته فنی سازمان حسابرسی تأیید شده از امروز ابلاغ و لازم الاجرا است.

منبع:سنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی