بورس عدالت

بایگانی

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت(bourseedalat.ir)، واریز سود سهام عدالت بابت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ به مشمولینی که تا بهمن ماه سال گذشته شماره شبای حساب بانکی خود را با موفقیت به سامانه اعلام کرده اند در تمامی بیست گروه ثبت نام شده به پایان رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، پرونده واریز سود سهام عدالت مربوط به سال ۹۵، افرادی که شماره شبای خود را تا پایان بهمن ماه سال گذشته به سامانه ارائه کرده اند، در روز گذشته بسته شد و سایر مشمولینی که پس از این تاریخ شماره شبای خود را ارائه کرده اند نیز به تدریج تا پایان تیر ماه واریز خواهد شد.

در این بین سود سهام مشمولین متوفی نیز پس از انجام مراحل قانونی از تیر ماه به حساب وراث واریز خواهد شد.

بنابراین کلیه مشمولین ثبت نام شده قطعی گروه‌های ۲۰ گانه که شماره شبای خود را با موفقیت در سامانه ذخیره کرده بودند سود سهام عدالت سال مالی ۱۳۹۵ را دریافت کردند.

 

 


  • ساسان افشین
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت(bourseedalat.ir)، واریز سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ به تمامی ۲۰ گروه مشمول ثبت نام شده به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، واریز سود سهام عدالت بابت عملکرد سال مالی 1395 به مشمولینی که تا بهمن ماه 1396 شماره شبایحساب بانکیخود را با موفقیت به سامانه اعلام کرده اند در تمامی بیست گروه ثبت نام شده به پایان رسید.

علاوه بر این همچنان که اعلام شده بود روز گذشته، سود سهام عدالت مشمولین آخرین گروه که شماره شبای حساباعلامی آنها به بانک صادرات مربوط می شد نیز واریز گردید؛ بنابر این کلیه مشمولین ثبت نام شده قطعی گروههای 20 گانه که شماره شبای خود رابا موفقیت در سامانه ذخیره کرده بودند سود سهام عدالت سال مالی 1395 را دریافت کردند.

بدین ترتیب مشمولینی که شماره شبای خود راتا اسفندماه 1396 اعلام نکرده اند، در صورت اعلام شماره شبای بانکی خود به سامانه سهام عدالت، پس از تائید شماره شبا اعلام شده از سوی بانکهای عامل، تا پایان خرداد ماه 97و نیز وراث مشمولین متوفی که سودمالی سال 1395را دریافت نکرده اند، از اوائل تیرماهبه بعد سود خود را به صورت کامل دریافت خواهند کرد.


  • ساسان افشین
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت(bourseedalat.ir)، واریز سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ تمامی ۲۰ گروه مشمول ثبت نام شده در سامانه، به پایان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان خصوصی سازی، واریز سود سهام عدالت بابت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ به مشمولینی که تا بهمن ماه ۱۳۹۶ شماره شبای حساب بانکی خود را با موفقیت به سامانه اعلام کرده اند در تمامی بیست گروه ثبت نام شده به پایان رسید.

علاوه بر این همچنان که اعلام شده بود از امروز(شنبه) سود سهام عدالت مشمولین آخرین گروه که شماره شبای حساب اعلامی آنها به بانک صادرات مربوط می شد نیز واریز شد؛ بنابر این کلیه مشمولین ثبت نام شده قطعی گروههای ۲۰ گانه که شماره شبای خود را با موفقیت در سامانه ذخیره کرده بودند سود سهام عدالت سال مالی ۱۳۹۵ را دریافت کردند.

بدین ترتیب مشمولینی که شماره شبای خود را تا اسفندماه ۱۳۹۶ اعلام نکرده اند، در صورت اعلام شماره شبای بانکی خود به سامانه سهام عدالت، پس از تائید شماره شبا اعلام شده از سوی بانکهای عامل، تا پایان خرداد ماه ۹۷ و نیز وراث مشمولین متوفی که سود مالی سال ۱۳۹۵ را دریافت نکرده اند، از اوائل تیرماه به بعد سود خود را به صورت کامل دریافت خواهند کرد.


  • ساسان افشین
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت(bourseedalat.ir)، واریز سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395، برای همه ثبت نام کنندگان در 20 گروه مشمول به پایان رسید.

واریز سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵، برای همه ثبت نام کنندگان در ۲۰ گروه مشمول به پایان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، از سازمان خصوصی‌سازی؛ امروز (شنبه) سود سهام عدالت مشمولان آخرین گروه که شماره شبای حساب اعلامی آنها به بانک صادرات مربوط می‌شد، واریز شد.

بنابراین همه مشمولان در ۲۰ گروه ثبت نامی که تا بهمن‌ماه ۱۳۹۶ شماره شبای حساب بانکی خود را با موفقیت به سامانه اعلام کرده بودند، سود سهام عدالت خود را بابت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ دریافت کردند.

مشمولان باقیمانده باید شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند.

پس از تایید شماره از سوی بانک‌های عامل، این افراد نیز تا پایان خردادماه سود سهام عدالت خود را می‌گیرند.

از اوایل تیرماه نیز سود سال ۱۳۹۵ سهام عدالت برای ورثه مشمولان متوفی واریز می‌شود.

شرکت‌ها موظفند براساس قانون تجارت، حداکثر هشت ماه پس از برگزاری مجمع عمومی اقدام به توزیع سود تقسیمی و مصوب خود میان سهامداران کنند.

همچنین براساس قانون، از سال ۱۳۹۶ سازمان خصوصی‌سازی موظف است سود سال مالی ۱۳۹۵ شرکت‌های سرمایه‌پذیر را میان ۲۰ گروه مشمولان توزیع کند.

 

منبع: ایرنا


  • ساسان افشین
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت(bourseedalat.ir)، واریز سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 تمامی 20 گروه مشمول ثبت نام شده به پایان رسید.

 واریز سود سهام عدالت بابت عملکرد سال مالی 1395 به مشمولینی که تا بهمن ماه 1396 شماره شبای حساب بانکی خود را با موفقیت به سامانه اعلام کرده اند در تمامی بیست گروه ثبت نام شده به پایان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان خصوصی سازی؛ علاوه بر این همچنان که اعلام شده بود از امروز(شنبه) سود سهام عدالت مشمولین آخرین گروه که شماره شبای حساب اعلامی آنها به بانک صادرات مربوط می شد نیز واریز گردید؛ بنابر این کلیه مشمولین ثبت نام شده قطعی گروههای 20 گانه که شماره شبای خود را با موفقیت در سامانه ذخیره کرده بودند سود سهام عدالت سال مالی 1395 را دریافت کردند.

بدین ترتیب مشمولینی که شماره شبای خود را تا اسفندماه 1396 اعلام نکرده اند، در صورت اعلام شماره شبای بانکی خود به سامانه سهام عدالت، پس از تائید شماره شبا اعلام شده از سوی بانکهای عامل، تا پایان خرداد ماه 97 و نیز وراث مشمولین متوفی که سود مالی سال 1395 را دریافت نکرده اند، از اوائل تیرماه به بعد سود خود را به صورت کامل دریافت خواهند کرد.


  • ساسان افشین
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت(bourseedalat.ir)، واریز سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 برای همه ثبت نام کنندگان در 20 گروه مشمول به پایان رسید.

به گزارش شامگاه شنبه سازمان خصوصی سازی، امروز (شنبه) سود سهام عدالت مشمولان آخرین گروه که شماره شبای حساب اعلامی آنها به بانک صادرات مربوط می شد، واریز شد.

بنابراین همه مشمولان در 20 گروه ثبت نامی که تا بهمن ماه 1396 شماره شبای حساب بانکی خود را با موفقیت به سامانه اعلام کرده بودند، سود سهام عدالت خود را بابت عملکرد سال مالی 1395 دریافت کردند.

مشمولان باقیمانده باید شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند.

پس از تایید شماره از سوی بانک های عامل، این افراد نیز تا پایان خردادماه سود سهام عدالت خود را می گیرند.

از اوایل تیرماه نیز سود سال 1395 سهام عدالت برای ورثه مشمولان متوفی واریز می شود.

به گزارش ایرنا، شرکت ها موظفند براساس قانون تجارت، حداکثر هشت ماه پس از برگزاری مجمع عمومی اقدام به توزیع سود تقسیمی و مصوب خود میان سهامداران کنند.

همچنین براساس قانون، از سال 1396 سازمان خصوصی سازی موظف است سود سال مالی 1395 شرکت های سرمایه پذیر را میان 20 گروه مشمولان توزیع کند.


  • ساسان افشین
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت(bourseedalat.ir)، معاون سازمان خصوصی سازی گفت: مشمولان برای اطلاع از وضعیت سهامداری خود به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir مراجعه کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ داوود خانی، معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی گفت: افرادی که تمایل به اطلاع از این موضوع دارند که آیا مشمول و یا سهامدار سهام عدالت هستند یا نه باید به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir مراجعه کنند.

معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی افزود: این سامانه دارای دو بخش مجزا است که یکی مربوط به اطلاع رسانی و انتشار خبرهای مربوط به سهام عدالت است که تا به امروز بیش از 24 میلیون بازدید (از زمان راه اندازی در اسفند سال 95) داشته است.

وی ادامه داد: بخش دیگر این سامانه نیز مربوط به مشمولان است که تا کنون بیش از 50 میلیون مراجعه کننده داشته و مشمولان با مراجعه به این قسمت می توانند از اطلاعات سهامداری خود آگاهی پیدا کنند.


  • ساسان افشین
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت(bourseedalat.ir)، معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: مشمولان برای اطلاع از وضعیت سهامداری خود به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir مراجعه کنند.

داود خانی گفت: افرادی که تمایل به اطلاع از این موضوع دارند که آیا مشمول و یا سهامدار سهام عدالت هستند یا نه، باید به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir مراجعه کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی افزود: این سامانه دارای دو بخش مجزا است که یکی مربوط به اطلاع‌رسانی و انتشار خبرهای مربوط به سهام عدالت است که تا به امروز بیش از ۲۴ میلیون بازدید (از زمان راه‌اندازی در اسفند سال ۹۵) داشته است.

وی ادامه داد: بخش دیگر این سامانه نیز مربوط به مشمولان است که تاکنون بیش از ۵۰ میلیون مراجعه کننده داشته و مشمولان با مراجعه به این قسمت می‌توانند از اطلاعات سهامداری خود آگاهی پیدا کنند.

 

منبع: سازمان خصوصی‌‎سازی


  • ساسان افشین
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت(bourseedalat.ir)، معاون سازمان خصوصی سازی گفت: مشمولان برای اطلاع از وضعیت سهامداری خود به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داود خانی گفت: افرادی که تمایل به اطلاع از این موضوع دارند که آیا مشمول و یا سهامدار سهام عدالت هستند یا نه باید به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir مراجعه کنند.

معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی افزود: این سامانه دارای دو بخش مجزا است که یکی مربوط به اطلاع رسانی و انتشار خبرهای مربوط به سهام عدالت است که تا به امروز بیش از 24 میلیون بازدید(از زمان راه اندازی در اسفند سال 95) داشته است.

وی ادامه داد: بخش دیگر این سامانه نیز مربوط به مشمولان است که تا کنون بیش از 50 میلیون مراجعه کننده داشته و مشمولان با مراجعه به این قسمت می توانند از اطلاعات سهامداری خود آگاهی پیدا کنند.


  • ساسان افشین
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت(bourseedalat.ir)،شرکتهای سرمایه پذیری که سود تقسیمی مجامع خود را به موقع و در مهلت ۸ ماهه تقسیم سود به سازمان خصوصی سازی جهت توزیع میان مشمولان پرداخته اند، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس قانون تجارت، شرکتها موظف هستند حداکثر 8 ماه پس از برگزاری مجمع عمومی اقدام به توزیع سود تقسیمی و مصوب خود میان سهامداران کنند.

از سوی دیگر طبق قانون از سال 1396 سازمان خصوصی سازی موظف است سود سال مالی 95 شرکتهای سرمایه پذیر را میان مشمولان توزیع کند.

بر این اساس از دیماه سال گذشته سود تقسیمی مربط به 49 شرکت سرمایه پذیر به مرور در حال دریافت از شرکتها و واریز به حساب مشمولان سهام عدالت است که در این میان از جمله این شرکتهایی که سود تقسیمی مجامع خود را به موقع و در مهلت 8 ماهه تقسیم سود به سازمان خصوصی سازی جهت توزیع میان مشمولان پرداخته اند عبارتند از: ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی مارون، پتروشیمی فجر، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تبریز، پتروشیمی ارومیه، پالایش نفت تهران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت لاوان، پالایش نفت شیراز، پالایش نفت تبریز، شهر صنعتی کاوه، سیمان داراب، مهندسی حمل و نقل پتروشیمی، شهر صنعتی البرز، شهر صنعتی رشت، سایپا و ایران خودرو.

همچنین از میان شرکتهای یاد شده، شرکتهای ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی مارون، پتروشیمی فجر، پتروشیمی بوعلی سینا و پالایش نفت تهران زودتر از مهلت مقرر 8 ماهه قانون تجارت، اقدام به پرداخت سود تقسیمی مجامع خود به سازمان خصوصی سازی جهت توزیع میان مشمولان سهام عدالت کرده اند.


  • ساسان افشین