بورس عدالت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت، بورس های جهانی نخستین روز معاملاتی هفته را با کاهش شاخص ها آغاز کردند.
بر اساس این گزارش، افت شدید قیمت ارزهای معتبر در بازارهای نوظهور و همچنین نگرانی از امتداد بداخلاقی های تجاری میان آمریکا و چین، بازارهای سهام را به هم ریخت.
بورس های جهانی امروز در حالی فعالیت خود را آغاز کردند، که در آمریکا بازارها به دلیل روز کارگر تعطیل بودند. اما در بازارهای اروپایی و آسیایی، شروع معاملات با روند کاهشی شاخص ها همراه شد . در همین زمینه شاخص داکس آلمان و نیکی ژاپن با افت در محدوده 0.7 درصد بکار خود پایان دادند.
بسیاری از تحلیلگران بین الملل بر این باورند که سخنان دونالد ترامپ طی هفته گذشته در خصوص پیمان نفتا، بازار را در نگرانی جدیدی فرو برده است. ترامپ هفته گذشته در سخنانی در خصوص پیمان نفتا گفت: لزومی برای حضور کانادا در پیمان نفتا وجود ندارد و کنگره نباید در تصمیمات کاخ سفید در خصوص پیمان نفتا دخالتی کند.
این روند موجب شد بازارهای آسیایی به عنوان نخستین بازار فعال در ساعات کاری امروز، با افت 0.6 درصدی شاخص بورس هنگ کنگ و 0.1 درصدی شاخص شانگهای مواجه شود. همچنین بورس سنگاپور نیز روند منفی 0.2 درصدی شاخص اصلی را به ثبت رساند.
در بازار اروپا، کک فرانسه کاهش 0.5 درصدی داشت و شاخص فوتسی لندن نیز 0.2 درصد منفی شد.
منبع:سنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی